torsdag 23. juli 2009

Regnbuen!











Eg er litt overtroisk anlagt av meg!-
Under regnbuen ber eg, - Frelse, helse og så drister eg meg til eit konkret bønneemne!
Regnbuen minner meg alltid på løftene! Dei svikter ikkje!
På "fjellet" mellom Bjoa og Ølensvåg er det fred å finne! Ein sein kveldstime fekk eg farten opp som om eg var med i eit løp, freden forsvant - det brølte inni skogen, ein lyd eg aldri før hadde merka meg. Det var nok hjorten som syntes det var for seint for to - beina å vandre ute!
"Avlessingen" sto det på eit skilt vi kom til rett etter brølet der redselen tok eit tak! Gunnar peika på det for meg. - Og sant nok, - "lesser vi av litt" der frykt for ting høyrer heime, hos Han som satte regnbuen på himmelen, lever vi så mykje betre!!!

1 kommentar:

  1. Det var fine bilder;) Dere har vist regn og;) Vi har masse regn og tåke;) Tåka låg tett over oss i går natt;) Det blir jo så varmt, men sammtidig så kaldt.brrr. Nei huff altså;)
    Ha en gooood helg da;) Gil Gammlingen, Gunnar;)
    klem.

    SvarSlett