mandag 9. mars 2009

Lofotfiske!



Mannen i huset er altså på Lofotfiske! Kor mange fiskar han mata i dag, veit eg ikkje! Eg synes litt synd i han. - Men han kom seg no på dekk etter kvart og fekk den store opplevinga det var å sjå båten bli lasta med minst eit tonn fisk. - Fisken vart dregen opp med "Juksa", ein etter ein. Ein fiskebåt har ofte fleire "jukser", - det er maskinar.

Større båtar fiskar med garn eller snurrvad. Ein snurrvad er som ei not ein snurpar saman. Dei får ofte opptil fleire tonn dagleg.

No kan eg få fiskarane på "nakken", for det kan jo hende at eg ikkje har klart å oppfatte alt rett, - men prøver etter beste evne å lære litt "fiskarspråk".

Fiskarheimen, Havly, var ein fin stad å besøkje i helga, forsto eg.

Ja, eg unner mannen min denne "gutedraumen" å vere fiskar!

(Men berre for ei tid, -eg klarer meg ikkje utan han altfor lenge.)

(NB. Og bilete er IKKJE frå Lofoten. Det skulle det jo vore, men diverre er ikkje "bloggaren" der....Skal prøve få fiskaren sjølv til å fortelje frå fiskaryrket sidan.)

1 kommentar:

  1. Vi gleder oss til å høre hvordan pappa har hatt det på tur! Ha en fin helg! Glad i dere!

    Camilla

    SvarSlett