lørdag 31. januar 2009

Soloppgang, utsikt mot Bodø.


Her inntok vi "frukosten" i dag, ved "storavatnet". Himmelen var så nydeleg i sine perlemorfargar i morges, så vi gjekk opp i haugane og kom dit når sola sprattt fram.Ikkje det beste å ta bilete mot lyset, men bileter må berre takast!
Å få sitte slik å berre nyte Guds skaparverk er fantastisk! Det kan kjennast som om det berre er Gud og barnet som er til stades i verda!
DEN EINE!

Av og til
Gud
oppfører eg meg
som om
det berre er
meg
for Deg
i heile verda


Av og til
Gud
fortel eg til Deg
dagen lang - natta lang..
som om
Du ikkje har andre enn
meg
i heile verda


Av og til
Gud
spør eg deg om
mange småting - mange store ting..
som om
Du ikkje har andre å hjelpe enn
meg
i heile verda


Alltid
Gud
oppfører du deg
fortel du meg
spør du meg
som om
eg er
den einaste
for Deg
i heile verda

1 kommentar: