torsdag 5. februar 2009

Fiskegjelet og kulde!

Eg tok bilete gjennom fiskegjelet då eg tok meg min vesle trimtur til "Godtkrokan" i dag.

Men korleis fingrane mine fraus i dette øyeblikket, det kjem ikkje fram på bilete. For med liten kuling på ca. 11 m/s frå aust, samt kuldegrader på -4, var det rett og slett ikkje noko for naken hud. Men, det var kun andlet og fingrar som fekk kjenne det og, for varmedressen holdt kulda ute!

I dag skulle eg ha lagt inn eit bilete av nordlys, kan de skjønne! Men det vart ikkje foreviga i går kveld. Eg var på veg heim i halv 11 tida om kvelden, då himmelen lyste opp, både her og der, av flotte nordlys, så nydeleg som eg ikkje har sett dei før. Dei bar preg av eit lite grønnskjer. Dei bevega seg fort, og laga mange formasjonar. Det er eit syn verdt, trur alle bør ha seg ein vinter i nord!
(Trykk gjerne for å sjå bilete i stort format, då får du eit skikkeleg innblikk i tørrfisken...Fisken er altså ikkje salta, berre hengt til tørk.)

1 kommentar:

  1. Du er flink til å skrive, Herlaug. Koselig å høre om livet dere der oppe i nord:)

    SvarSlett